STEM sprendimai švietimui


Šis sprendimas padeda priartėti prie ateityje vaikų laukiančių iššūkių ir būsimos darbo rinkos poreikių, nes mokymosi būdai dažnai primena suaugusių ir jau dirbančių žmonių darbo aplinkybes.


Priežastys naudoti STEM sprendimus klasėje:


Kūrybiškumas

Mokydami mokinius mąstyti „už dėžės ribų“, jie supranta ir priima užduotis skirtingai bei pažvelgia į problemą iš skirtingų perspektyvų.


Pasitikėjimas savimi

STEM skatina mokinius klysti ir mokytis iš klaidų, kad ateityje jie pasitikėtų savimi priimdami tinkamus sprendimus.


Problemų sprendimas

Naudodami STEM, mokytojai gali padėti mokiniams kūrybiškai išspręsti problemas, pasitelkiant įvairius metodus ir technikas.


Bendradarbiavimas

Mokiniai su skirtingais mokymosi gabumais atranda jiems tinkamą metodą kaip greičiau ir efektyviau pasisavinti informaciją.

Gauti pasiūlymą

STEM užsiėmimuose matematika mokoma kartu su kitais mokslais (informatika, fizika, biologija, inžinerija, menai ir kt.). Sujungiant skirtingas mokslo šakas gautos žinios iš karto išbandomos praktiškai!


DJI Robomaster S1
Mokykitės ne tik robotikos pagrindų!

„DJI RoboMaster S1“ yra naujos kartos mokomasis robotas, sukurtas atverti kiekvieno besimokančiojo potencialą. „S1“ robotas yra įkvėptas didžiausių kasmetinių „RoboMaster“ robotikos varžybų. Programuojant, naudojant išmaniąsias funkcijas bei žaidžiant turėsite galimybę įsisavinti matematikos, fizikos, programavimo ir kitų mokslo rūšių žinias.

Gauti pasiūlymą

Edukacinis Minecraft žaidimas


Minecraft Education Edition - tai žaidimas leidžiantis moksleiviams bei studentams tobulinti savo kūrybiškumo, komandinio darbo bei problemų sprendimo įgūdžius 100 mln. žaidėjų pažįstamoje aplinkoje.

Lengvai sudominkite moksleivius
Šio žaidimo versija mažai kuo skiriasi nuo originalaus, todėl iš naujo vaikų supažindinti su šiuo edukaciniu žaidimu nereikės. Jis mokiniams greitai patiks ir įsitrauks į jo sukurtą pasaulį.


Sekite žaidimo eigą
Minecraft Education Edition žaidime yra įdiegta speciali funkcija, kuri leis mokytojui stebėti ką moksleiviai veikia žaidime, kokie ištekliai jiems yra prieinami ir kaip būtų dar galima paįvairinti žaidimo sudėtingumą.


Dalijimasis mokomąja medžiaga
Specialioje svetainėje visi pedagogai gali dalintis savo įžvalgomis su kitais, mokomuosius planus ir jų sukurtus pasaulius. Vienas iš pavydžių yra, kuomet galima atsisiųsti sukurtą senovės inkų miestą leidžiantį mokiniams jį tyrinėti, o vėliau diskutuoti apie šio inžinierinio stebuklo statymo ypatumus.


Sužinoti daugiau Gauti pasiūlymą

Programuojamas konstruktorius


Apitor SuperBot yra surenkamas bei programuojamas STEM edukacinis robotas-konstruktorius leidžiantis vaikams išreikšti savo inovatyvias idėjas naudojant kaladėles ir jutiklius. Vaikai gali konstruoti net 18 šaunių robotų modelių bei tyrinėti ir plėsti savo kūrybinį potencialą.
Gauti pasiūlymą

Turite klausimų? Susisiekime! +370 607 66992